آشنایی کامل با طرز کار داکت اسپلیتهای گرمایشی و سرمایشی با توجه به فصل مورد استفاده آن

تعمیر داکت اسپیلت در محدوده وقتی از سال با تقاضای بسیاز متعددی مواجه می توان به خصوص در فصل های گرم فصل بهار وتابستان که به دلیل نیاز شدید بایستی داکت اسپیلت تعمیر شود که بعضی وقتها از روی اجبار از اشخاص غیر ماهر جهت تعمیرات به کار گیری می شود که علاوه بر حل نشدن نقص‌ , مصرف کننده متحمل هزینه و وقت فراوان می شود .

داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه های داکت اسپیلت برای گرمایش و سرمایش واحد مسکونی و یا این که اداری , تجاری کاربرد دارا‌هستند بدبن مفهوم که به جای استفاده از رادیاتور و کولر گازی , همگی آنان در یک سیستم جمع شده و هوای گرم و سرد واحد را تامین می نمایند . سیستم سرمایش دستگاه داکت اسپیلت همانند کولر گازی کار می نماید و نسبتاً مصرف برق متعددی داراست چون در‌حالتی که بخواهیم تنها یک اتاق را خنک کنیم گشوده مجبور هستیم کل دستگاه را روشن کرده و همگی واحد خنک شود ولی سیستم گرمایش داکت اسپیلت بوسیله آب گرم موتورخانه و یا این که پکیج کار می نماید و مصرف برق خیلی کمی داراست یعنی در زمستان جهت گرمایش محیط , مصرف برق مقداری دارااست .

تعمیر داکت اسپیلت

بعضی از عیب های که ممکن است موقع خرابی داکت اسپیلیت مشاهده شود عبارتند از :

داکت اسپیلیت کار نمیکند .
داکت اسپیلیت روشن نمیشود .
داکت اسپیلت باد گرم میدهد .
داکت اسپلیت سوز‌و‌سرما ندارد .
های کردن داکت اسپیلیت .
لو کردن داکت اسپیلیت .
جابجا شدن توالی فازها .
داکت اسپلیت آب ریزی دارااست .
کنترل داکت اسپیلیت کار نمیک ند .
گاز داکت اسپلیت کم شده .
هنگام روشن شدن داکت اسپلیت فیوز برق فعالیت می نماید .
داکت اسپیلت نیاز به سرویس داراست و ……

یکی از دلایل کم شدن گاز داکت اسپیلت

آسیب دیدن لوله های داکت اسپلیت و کندانسور و اوپراتور داکت اسپلیت باعث ایجاد نشتی در داکت اسپلیت شده و گاز مو جود در درون آن کاهش میابد و به مرور زمان تخلیه می شود که‌این این مسئله سبب کاهش سوزوسرما دهی داکت اسپلیت و درنهایت سبب ساز می شود داکت اسپلیت باد گرم بدهد . استعمال از داکت اسپلیت در‌این وضعیت سبب ساز سوختن کمپرسور آن می شود .
ردوبدل کمپرسور دستگاه داکت اسپیلت هزینه بالایی داراست لذا مصرف کنندگان و تعمیرکنندگان داکت اسپیلت تمام تلاش خویش را می نمایند تا از مصدومیت و سوختن کمپرسور پرهیز نمایند .

ایا دستگاه داکت اسپیلت نیاز به سرویس سالیانه دارد؟

داکت اسپلیت ها نیز نظیر دستگاه های کولر گازی به جهت آلوده و کثیف شدن کویل آبگرم و اوپراتور و هم کم شدن گاز سالانه بایستی بازدید و خدمت شوند . سرویس داکت اسپلیت ها بصورت سالیانه منجر پرهیز از خراب شدن داکت اسپلیت شده , مصرف برق تا ۳۰ درصد کم شده و سوز و سرما دهی داکت اسپلیت فراوان می شود . سرویسکار کولر گازی در مشهد

تعمیر داکت اسپیلت

راهنمای مطلوب برای خرید کولر گازی

در‌صورتی‌که شما برای این روزها به تاءمل خنکی میباشید و هنوز کاری نکرده اید , می‌توانید کولرگازی را نیز به آیتم هایتان بیش تر فرمایید و آن گاه تعیین نمایید .

بخش اعظم مردمان تصور نادرستی دارا هستند که کولرگازی خیلی از کولر آبی گرانتر است در شرایطی‌که که اینگونه نیست . تحت عنوان برای مثال ارزش یک کولر آبی شش هزار , حدوداً با قیمت یک کولرگازی پنجره ای برابر است , بدین ترتیب برای خرید این تصور اشتباه را از ذهن به دور نمائید .
و حال نکات مهمی که می بایست به آن توجه فرمایید :

۱ – با پیش داوری پیشین به خرید نروید . سوای هیچ انتخابی و گذشته از آنکه یک برند مختص را برگزیده باشید به بازار بروید . درباره با مشخصات و ویژگی ها فنی انواع کولر گازی اطلاعاتی گردآوری فرمائید . فارغ از درایت به بازار رفتن , تنها شمارا کلافه می نماید , براین اساس اولین گام گردآوری داده ها است .

۲ – دقت نمایید که نمی توان به حرف های دوستان خوب و قوم و قبیله و آشنایان و یا این که شایعات , درباره کولرگازی اعتماد نمود . توجه فرمایید که قرار است شما بیشتراز ۳۰۰ هزار تومان هزینه نمایید . براین اساس داده ها واجب را از منبع مطمئن به دست بیاورید .

۳ – در زمینه‌ی یک کولر گازی بایستی داده ها پایین را داشته باشید : پنل ( در کولرهای اسپلیت ) توان گرمایش وسرمایش هر پنل گونه کمپرسور برق مصرفی بر حسب امپر توان مصرفی کل برحسب وات . اندازه کولر در کولرهای پنجره ای خویش دستگاه و درانواع اسپیلت دستگاه داخلی وزن خالص منزلت انرژی میزان صدای کولر در هنگام کار و مورد دیگر…

۴ – توجه فرمائید که مدام تعیین یک برند دارای اسم و رسم و پرداخت پول فراوان نیز واحد سنجش نیست . محصول عالی خریدن اهمیت داراست . مقاله ای که شما را با مزایا و معایب داکت اسپلیت ها برای خریدی مطمئن آشنا می کند

۵ – بعدها اتاق شما درانتخاب دسته وقدرت یک کولر خیلی اهمیت دارااست . خرید یک کولر گازی با اقتدار بالا برای یک اتاق کوچک کولر و بعد از آن قرار دادن ان در شرایط کم و یا این که از شدت سرمایش اذیت شدن کاری بسیا خطا است و مقرون به صرفه نیست .

۶ – توجه نمایید که کولرهای دیواری دارنده یک دستگاه خارجی هم می‌باشند . بدین ترتیب در موقع خرید این جور کولرها به مکان قرار گیری دستگاه خارجی و طریق رابطه ان با دستگاه داخلی هم توجه داشته باشید .

۷ – در کولرهای گازی ظرفیت سرمایشی قضیه مهمی است . با یک ارتباط تلفنی بی آلایش با شرکت خالق و یا این که فروشنده کولر می‌توانید جهت هماهنگ کردن ان با بعد ها اتاق مبادرت کنید . کارشناسان این شرکت شرکت ها به شما مشورت حتمی را می دهند .

۸ – موتور بعضی کولر های گازی خاص بخشها جغرافیایی تشکیل‌شده گردیده اند . تحت عنوان برای مثال برخی از آن ها منحصربه‌فرد بخش ها گرم ومرطوب هستند که دارنده بها بیشتری هستند . حتماً پیشین از خرید , گونه استفاده و حوزه‌ خویش را معین نمائید تا متضرر نشوید .

۹ – برق مصرفی کولر های پنجره ای ۵/۲برابر کولر های اسپیلیت است . انتخاب کولری با شکیبایی و تحقیق با وجود مقداری گران خیس بودن و منزلت برق مصرفی ان A باشد , در طی یکسری سال این مبلغ از پرداخت قبض جبران می شود .

معرفی بهترین انواع سیستم های تهویه مطبوع کانالی ( داکت اسپلیت )

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *