مشکلات شایع در کولرگازی و برطرف کردن عیب های کولرگازی

نصب دستگاه اسپلیت

به صورت ارگانیک زمانی فصل تابستان از رویکرد میرسد می بایست کولر گازی سوای هیچ مشکلی کار نماید برای این که بتوانید غایت استعمال از کولر گازی خویش را ببرید و برای این که مطمئن گردید کولر گازی شما عالی کار می نماید و هنگام استعمال از آن وخیم نمیشود می بایست اگر چه وقت یک توشه به طور عصر ای یا این که دست‌کم هر سال یکبار با تعمیرکار کولر گازی تماس حاصل نمایید . تا اسپیلت شما‌را برسی و خدمت نماید تا کولر به طور ناگهانی وخیم نشود .

ما در‌این مطلب آبادی ایراد شایع کولر گازی را که درصد متعددی از مشتریان ما به دلیل وجود این خطاها با ما تماس می‌گیرند را به شما معرفی میکنیم . ضروری است فورا بعداز مشاهده آنها‌را می بایست برطرف نمائید که مطلقا پیشنهاد می‌کنیم که در‌صورتی‌که به تنهایی کار کشته به برطرف کردن نیستید با یک تعمیرکار کارشناس کولر گازی تماس برقرار نمائید .

کثیف بودن فیلتر هوا

 

غربال هوای کولر گازی یک کدام از قطعاتی است که در شکل خدمت و منزه نکردن به موقع قابلیت و امکان دارااست علاوه بر تحت آوردن تلاش کولر گازی به دیگر قطعات زخم وارد نماید پس اگر چه وقت یکبار برای پاک کردن آن مبادرت نمائید .

خدمت کولر گازی

خدمت کولر گازی

فراگیری خدمت پنل داخلی کولر گازی

کم شدن میزان سرمایش کولرگازی

کولرگازی

یک کدام از ایراد شایع کولر گازی باد گرم زدن کولر گازی می‌باشد .

به طور خیلی بی آلایش یک عکس العمل شیمیایی در سیستم کولر شما سبب میشود که هوا خنک ساخت شود , در‌صورتی‌که مرحله خنک کنندگی آن تحت است این به معنای آن است که یک مشکلی برای این سیستم بوجود امده است و در ۹۰

موردها ضعف خنک کنندگی به جهت نشتی گاز کولر گازی می‌باشد , در او‌لین مجال کولر خویش را برسی و نسبت به برطرف کردن این عیب اقدامات ضروری را شکل دهید .

به طبع بخوانید : تعمیر کولر گازی تکنوکیت Tecnokit | خدمت کولر گازی تکنوکیت در تعمیرگاه مجاز

بررسی فن بیرونی(کندانسور) کولرگازی وشیوه کارکرد آن

تعمیرات کولر گازی

تعمیرات کولر گازی

حرفه بیرونی مسئول انتقال گرمای خانه شما به فضای خارج از منزل می‌باشد . در‌صورتی‌که حرفه بیرونی به صدق کار نکند سرمای قابل قبولی نمی تواند جایگزین گرمای خانه شود و سبب خواهد شد که کمپرسور بیشتراز حد گرم شده و سیکل سرمایش کولر گازی شما مختل شود

خراب شدن برد الکتریکی  کولرگازی

تعمیرات کولر گازی

تعمیرات کولر گازی

چهار‌مین ایراد شایع کولر گازی یک کدام از اشتباهات همگانی فساد موفقیت فرمانی یا این که مدار الکتریکی دستگاه است که در شکل پیدایش ایراد برای این نصیب قابلیت و امکان بوجود امدن هر مشکلی می‌باشد ازجمله خاموش شدن کولر گازی یا این که طبق برنامه نبودن تلاش دستگاه و …

بررسی کابل های کولرگازی

 

عیب یابی کولرگازی

در‌صورتی‌که کولر گازی گاهی به طور مداد خاموش و پر‌نور میشود به جهت بالا بودن آمپر مصرفی کولر گازی احتمال دارد که با ایراد سیم کشی مواجه باشید . سیم

کشی معیوب کولر گازی خیلی خطرناک بوده و احتمال حریق سوزی موجود است .

سوختن کولر گازی

در تصویر روبرو مثال ای از حریق سوزی یک کولر گازی به دلیل اتصال کابل ها را مشاهده میکنید

سرویس کولر آبی مشهد

ریختن آب از پنل کولرگازی

 

آبریزی کولر گازی

آبریزی کولر گازی سرویس و تعمیر آبگرمکن بهجت آباد مرکز تهران

یکی‌از دیگر از ایراد شایع در کولر گازی که درصد بالایی از مشتریان با ما تماس میگیرند سرریز شدن آب از پنل داخلی کولر گازی می‌باشد که‌این آرم بسته شدن رویکرد آب خروجی کولر گازی است که با خدمت کولر گازی رفع می شود . اما می بایست عوارض دیگر را نیز تحلیل کرد .

به طبع بخوانید : فروش کولر گازی جنرال | راس پخش و فروش اشکال کولر گازی جنرال

رفع آبریزی کولر گازی

تعمیر آبگرمکن گرگان شرق تهران

مشکل ایجاد برفک بر روی لوله ها

یخ زدن کولر گازی

یخ زدن کولر گازی

هفتمی ایراد شایع کولر گازی برفک زدن لوله های کولر گازی یا این که کندانسور آرم کاهش اندازه شارژ گاز دستگاه یا این که آلوده بودن فیلترها می‌باشد . بعداز خاموش شدن , آب شدن یخ , نشتی در ادامه خواهد داشت , کولر گازی را ریست نکنید در‌صورتی‌که پاک کردن فیلترها امداد نکرد کولر را تا حل ایراد پر‌نور نکنید .

لرزش کولر گازی و ایجاد صداهای غیر معمول

تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی

یک کدام از اشتباهات و ایرادهای کولر گازی که سبب وجود ایراد در آسایش میشود صدای غیر معمول کولر گازی می باشد . این صدای ناهنجار احتمال دارد از یونیت داخلی ( پانل ) کولر گازی باشد , و یا این که از یونیت فرنگی کولر گازی کندانسور باشد . این صدا های ناهنجار و غیر طبیعی عوارض مختلفی قادر است داشته باشد , ولی بطور کلی و بر حسب مشاهدات مکرر , این صدا قادر است از نا بالانس بودن حرفه یونیت فرنگی کولر گازی یا این که حرفه یونیت داخلی کولر گازی باشد . و یا این که این که مبنا های کمپرسور کولر گازی لق یا این که شل و ول شده باشد , که نیاز به آچارکشی داشته باشند .

روشن نشدن سیستم تهویه مرکزی

یک کدام از دیگر از ایراد شایع کولر گازی پر‌نور نشدن کولر گازی می‌باشد در‌صورتی‌که سیستم کولر گازی مرکزی پر‌نور نمیشود اولیه کارایی نمائید ترموستات و در دست گرفتن را تهیه نمائید در‌صورتی‌که این کار پاسخ نداد با تکنسین های ما تماس حاصل نمایید تا کولر گازی را بازدید و تعمیرات ضروری را انجام دهدند

مسلما بخوانید : چرا کولر گازی اورلود می کند؟ ادله آن چه میباشد

کارنکردن فن  پنل داخلی کولرگازی

دهمی ایراد شایع کولر گازی : اولیه غربال هوا را ارزیابی نمائید در‌صورتی‌که مسدود شده احتمال دارد خودتان بتوانید تعمیرش نمائید . در‌صورتی‌که یخ روی کویل سردکننده و لوله های مبرد موجود است اذن دهید یخ آب شود آنگاه مجدد مشاهده کنید که حرفه کار می نماید در‌صورتی‌که کار نکرد احتمال دارد رله حرفه یا این که خویش موتور حرفه وخیم است با تعمیرکار کولر گازی نماس بگیرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *