Categories: تشخیص ترکیدگی لولهلوله بازکنیلوله کشی آب و نصب شیرآلات

چگونه نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان را رفع کنیم و از ایجاد دوباره آن جلوگیری نماییم؟

تعمیرات منزل : از پیشین ها تا به امروز سعی در آن شده‌است دیوار های ساختمان طوری ساخته شود تا از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان دوری شود چون نم و رطوبت خسارت جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می نماید . روز جاری در چیدانه میخواهیم بررسی انواع نم ها و روش های پیشگیری تقابل با آن به پردازیم با ما همراه باشید .

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

یک کدام از این مشکلات نم کشیدن دیوارها و به مرور تخریب شدن آنهاست . در بالا بدین مسئله میپردازیم که با انجام چه کارهایی می‌توانید از تخریب دیوارهاجلوگیری کرد؟ تخلیه چاه و لوله بازکنی شیخ بهایی شبانه روزی

رطوبت را کاهش دهید .

یکی‌از مهم‌ترین دلایلی که میتواند سبب ساز پیدایش این خلل شود رطوبت منزل ها است . در بعضی از منزل ها از وسیله های ارتقاء رطوبت استفاده می شود که خوب تر است میزان کمتری از این وسیله مصرف شود . یکی دیگر از رویکرد های کاهش رطوبت بازکردن پنجره ها است که منجر می شود تا رطوبت منزل بیرون شود .

خرقه ها را سریع خشک کنید .

اکثری از منزل ها این روز ها آپارتمانی گردیده اند و دیگر فضایی برای خشک کردن لباس ها نیست . در‌این موردها خانم های منزل مجبورهستند تا لباس ها را در منزل کم آب نمایند . یکی دیگر از عواملی که سبب نم کشیدن دیوارها می شود زیادماندن لباس های خیس در فضای منزل است . تلاش فرمایید تا تخت گاز جامه ها را خشک فرمائید . همینطور در باطن منزل رطوبت هم افزایش مییابد .

درهنگام شستن دیوارها مراقب باشید .

در هنگام شستن دیوارها مواظب باشید از آب متعددی استفاده نکنید . بعضی از خانواده ها برای این که دیوار تمیزتری داشته باشند در بازه زمانی های کوتاه دیوار منزل ها را می شویند و همینطور به کار گیری از ماده شوینده برای تعداد دفعات دوچندان میتواند منجر این مشکل و همینطور از در بین رفتن رنگ دیوار شود .

شناسایی نم دیوار : لکه های آب

یکی نکاتی که بایستی به آن توجه فرمایید لکه های آب است . برخی مواقع دیوارهای منزل شرایط اول خودش را از دست میدهد . این قادر است علامتی از وجود نشتی آب در پشت دیوارها باشد . به محض این که این لکه ها را دیدید سریعا برای حل این مشکل مبادرت نمایید .

در‌حالتی که کا از کار گذشت و رطوبت به درون دیوار شما منتقل شد راه حل ای نیست جز آن که دست به کار تعمیر گردید . برای این رفع و تعمیر پیش از هر چیز می بایست بدانیم سر منشاء این مشکل رطوبتی و نم از کجاست و چه طور تاسیس شده است . با نیز یکسری مثال از این مورد ها را بررسی میکنیم .

چنانچه مشکل نم و رطوبت از نشت و ترکیدگی لوله های آب باشد .

احتمالا در جزء ساختمان شما یا این که ساختمان همسایگان شما ترکیدگی لوله پیش آمده و سبب ساز ساخت رطوبت شده باشد . نشت آب به عبارتی چیزی است که بایستی به شدت نگران آن باشید . چون یک کدام از دلایل تخریب ساختمان ها , ترکیدگی لوله و نشت آب است . چه بسا شاید نشت آب بسیار جزئی باشد البته به مرور زمان , به تدریج به طور رطوبت و نم جذب دیوارها و همینطور مبنا ساختمان شده و در شرایطی‌که سبب تخریب ساختمان نشود حتما به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواقعی سبب تولید بوی نم و رطوبت در کل خانه خواهد شد . اهل یک محل حرفه این حوزه برای حصول اطمینان از نبود نشت آب یا این که پارگی لوله , از دستگاه منحصر نشت یاب آب استفاده می نمایند . بوسیله این دستگاه می توان تشخیص اعطا کرد که آیا در ساختمان شما یا این که همسایگان شما , ترکیدگی لوله پیش آمده است یا این که خیر . تشخیص ترکیدگی و نشت یابی با دستگاه تهران نو شرق تهران

در‌صورتی‌که مشکل نم و رطوبت ساختمان از آب باران باشد .

در مواقعی نیز احتمال دارد هیچ نشتی در ساختمان , سوئیت و منزل شما رخداد نیفتاده باشد . احتمال دارد علت رطوبت ساختمان از آب باران باشد . به محض استارت فصل بارش در میهن , موردها متعددی از ایجاد رطوبت در منازل گزارش می شود . آب باران احتمالا به هر نحوی به خانه شما رسیده باشد . با دقت به سیال بودن آب , گاها یافت کردن منشا و ادله ساخت رطوبت در ساختمان زیاد مشکل می شود . که با یافتن محل رسوخ آب باران به خانه و شیوه رفع این خلل می‌توانید این نقص‌ را رفع نمائید .

اگرتاسیسات لوله کشی ساختمان مشکل داشته باشد و باعث ایجاد نم و رطوبت منزل شده باشد .

در مورد ها متعددی , وجود نقص در تاسیسات لوله کشی منزل سبب بوجود آمدن نم و رطوبت در ساختمان و منزل می شود . گونه های در سیستم لوله کشی فاضلاب خانه , نادرست در کارگذاری روشویی , سیفون تخلیه فاضلاب لباسشویی , نقص در سیستم تخلیه فاضلاب وان حمام , سیستم تخلیه سرویس بهداشتی , سینک ظرفشویی و هزاران گونه های دیگر که احتمال دارد در هرجایی از تاسیسات ساختمان به‌وجود آمده باشد .

در صورتیکه عایق کاری ساختمان باعث ایجاد نم و رطوبت شده باشد .

حدس اولیه بخش اعظمی از اشخاص این است که احتمال دارد ایزوگام و عایق سرویس بهداشتی یا این که حمام یا این که آشپزخانه یا این که سقف ساختمان سوراخ شده و سبب ساخت رطوبت و نم می شود که‌این حدس در مورد ها متعددی سبب می شود که مبادرت به تخریب قسمت هایی از ساختمان نمایند . اما بعد از یافت کردن عامل اصلی ایجاد نم و رطوبت از این کار پشیمان شوند . آری در اکثری از مورد ها وجود نقص در ایزوگام , قیرگونی و عایق های متعدد ساختمان منجر نم و رطوبت می شود البته خوب تر است پیشین از تخریب دستشویی , گرمابه یا این که آشپزخانه منزل خویش , به دلیل پیدا شدن نم و رطوبت متمرکز گردید یا این که از کارشناس این دستور یاری بگیرید .

 

سرویس و رفع گرفتگی توالت فرنگی در صادقیه تهران
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Share
Published by
مدیر سایت
Tags: ایجاد نم و رطوبتترکیدگی لولهرفع نم و رطوبتنشت و ترکیدگی لوله های آبنم و رطوبت

Recent Posts

سرویس لوله بازکنی شهرک هما تهران

لوله‌بازکنی برچسب در شهرک هما که در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است، آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز تهرانی می باشد.…

3 سال ago

شلنگ توالت استیل بهتر است یا پلاستیکی؟

قدیمی ها میگویند تا از دست ندهی قدرش را نمیدانی! ضرب ال مثلی بسیار مناسب با حال و هوای امروزی…

3 سال ago

معرفی روشهای آموزش و کمک به دستشویی رفتن کودکان

یکی از چالش های بزرگی که زوج های جوان با آن مواجه هستند، آموزش دستشویی رفتن به کودکان می باشد…

3 سال ago

ترفندهای رفع گرفتگی توالت فرنگی

گرفتگی توالت فرنگی از مشکلات بزرگی است که در هر خانه ای ممکن است به وجود بیاید، اما باید راهکارهای…

3 سال ago

راه های درمان مسمومیت با لوله بازکن های شیمیایی

استفاده از مواد اسیدی قوی برای باز کردن لوله، در طولانی مدت باعث بروز مشکلاتی در افراد می شود که…

3 سال ago

خدا حافظی با بوی بد توالت و سوسک ها توسط چاه بست توالت!

در بعضی کشورها مثل ایران و کشورهای اطراف برای تولید از سنگهای تخت یا همین سنگ توالت ایرانی استفاده می…

3 سال ago