ترفندهای رفع گرفتگی توالت فرنگی

گرفتگی توالت فرنگی از مشکلات بزرگی است که در هر خانه ای ممکن است به وجود بیاید، اما باید راهکارهای رفع گرفتگی توالت فرنگی را یاد داشته باشیم.

مسدود شدن راه توالت فرنگی مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد، مانند بوی نامطبوع و یا کثیفی های دیگر که به منظور برخورد با چنین مشکلی باید گرفتگی را برطرف کنیم.

گرفتگی توالت فرنگی به چه دلایلی اتفاق می افتد؟

 دلایل گرفتگی توالت فرنگی بسیار زیاد است که رفع هر کدام از آنها، روش های مخصوص به خودش را دارد. قبل از اینکه به سراغ معرفی رایج ترین دلایل گرفتگی توالت فرنگی برویم شما کاربران گرامی در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل می توانید از خدمات لوله بازکنی برچسب جهت رفع گرفتگی توالت فرنگی، رفع بوی بد فاضلاب، تخلیه چاه و غیره در تمام نقاط تهران مانند شهر قدس استفاده نمایید.
برای تماس با لوله بازکن شهر قدس بر روی لینک آن کلیک کنید و در ادامه مطلب دلایل مسدود شدن لوله فاضلاب توالت فرنگی را دنبال نمایید.

 انداختن دستمال کاغذی درون چاه

انداختن دستمال کاغذی درون چاه، رایج ترین علت گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. با اینکه دستمال نرم می باشد اما به مرور زمان، مانند یک فیلتر عمل می کند و دیگر مواد زائد را به خود می چسباند و در بلند مدت باعث گرفتگی چاه فاضلاب می شود. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید می توانید از سایت برچسب، تکنسین لوله بازکنی درخواست کنید یا مقاله آموزش فنر زنی توالت فرنگی را در این سایت مطالعه کنید.

پر بودن چاه فاضلاب و گرفتگی توالت فرنگی

این مشکل در خانه هایی که بسیار قدیمی هستند، اتفاق می‌افتد یا خانه هایی که هنوز به طرح اگو متصل نیستند. اگر در هر صورت با مشکل پر شدن چاه فاضلاب رو به رو شدید، باید با چاه بازکنی یا تخلیه چاه فوراً تماس بگیرید و این مسئله را پشت گوش نیندازید.

اشیاء و گرفتگی توالت فرنگی

این مدل از گرفتگی ها، بیشتر در خانه هایی رخ می دهد که حمام و توالت آنها یکی باشد و ممکن است اشیایی مانند صابون یا اشیاء کوچکتری به درون چاه بیفتد و به مرور زمان منجر به گرفتگی در چاه فاضلاب توالت فرنگی بشوند.

گرفتگی لوله فاضلات توالت فرنگی با مصالح ساختمانی

این مدل از گرفتگی ها در خانه های تازه ساز یا در خانه هایی که نیاز به بازسازی دارند، رخ می دهد که ممکن است مقداری مصالح ساختمانی یا سیمان به درون لوله ها بریزد و باعث گرفتگی شدید آنها شود. برای این مشکل باید از فنر مخصوص استفاده شود؛ زیرا هیچ محلول لوله بازکنی برای این کار مفید به فایده نمی باشد.

چگونه گرفتگی توالت فرنگی را رفع کنیم؟

جهت برطرف کردن گرفتگی توالت فرنگی، به دلیل قیمت بالا و پیچیدگی آن نسبت به توالت ایرانی، باید با راهکارهای رفع گرفتگی توالت فرنگی آشنایی داشته باشید. شما می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از افراد متخصص این کار کمک بگیرید.
لوله بازکن های سایت برچسب با دستگاه های مخصوص، گرفتگی توالت فرنگی را برطرف می کنند. البته شما می توانید از روش های خانگی برای حل این مشکل استفاده کنید. ما در این مقاله روش های خانگی رفع گرفتگی توالت فرنگی را به شما آموزش می دهیم.

استفاده از تلمبه دستی: یکی از روش های ساده برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی استفاده از تلمبه دستی می باشد. مواظب باشید که کناره های تلمبه به خوبی روی توالت بچسبد تا هوا از کنار آن خارج نشود.

استفاده از مواد شوینده: در صورتی که گرفتگی با فضولات باشد، می توانید از این روش استفاده کنید و مقداری مواد شوینده به همراه آب جوش درون چاه بریزید تا گرفتگی برطرف شود.

استفاده از فنر مناسب و خوب: در صورتی که گرفتگی لوله ها بسیار شدید باشد و محلول ها و مواد شوینده تأثیری در برطرف کردن آن نداشته باشند، می توانید از فنر مناسب برای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده کنید.

استفاده از اسید یا محلول لوله بازکنی: محلول ها یا اسیدهای لوله بازکنی می‌توانند بسیاری از گرفتگی ها را برطرف کنند، اما گرفتگی های شدید را باید با فنر لوله بازکنی برطرف کرد.

استفاده از سیم مفتول: در این روش از یک سیم مفتول که سر آن را به شکل قلاب در می آوریم جهت رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده می کنیم.

توجه کنید که راه های زیادی برای برطرف کردن گرفتگی توالت فرنگی درسایت های لوله بازکنی وجود دارند ولی شما ازمطمئن ترین راه برای برطرف کردن این گرفتگی استفاده نمایید و از به کار بردن راه های غیر معقول و نامتعارف بپرهزید که ممکن است به زیر ساختهای منزل شما آسیب برسانند و خسارت مالی زیای را متحمل شوید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *