شلنگ توالت استیل بهتر است یا پلاستیکی؟

قدیمی ها میگویند تا از دست ندهی قدرش را نمیدانی! ضرب ال مثلی بسیار مناسب با حال و هوای امروزی ما…

ما در طول زندگی چیز های زیادی را میبینیم که به سادگی از کنار آن می گذریم. برای مثال شلنگ توالت استیل یکی از همین شیء هاست که اگر خراب شود تازه به اهمیت آن پی میبریم.

شهرک البرز تهران هم یکی از مناطقی است که سایت برچسب در آنجا لوله بازکنی دارد. شما با مراجعه به صفحه لوله بازکنی شهرک البرز تهران در کمتر از نیم ساعت می توانید لوله بازکن مد نظر خود را در محل حاضر داشته باشید.

شلنگ توالت استیل ها طبق عادت در سرویس های بهداشتی کاربرد دارند و در صورت از کار افتادگی شلنگ باید به فکر تعویض آن و خرید یک شلنگ جدید باشیم. حال باید دنبال یک شلنگ مناسب با جنسی مرغوب بگردیم. سایت برچسب در این زمینه میتواند کمک های بسیاری را به شما برساند.

“داخل شلنگ توالت استیل از یک لوله پلاستیکی تشکیل شده که به وسیله یک محافظ استیل که حالت فنری دارد احاطه شده است که باعث می شود شلنگ پلاستیکی داخل آن سوراخ نشده و یا اینکه با کشیدن و جابجا شدن از بین نرود.”

آیا با شلنگ توالت استیل آشنا هستید؟

خیلی ها با نوع شلنگ استفاده شده در سرویس های بهداشتی منزلشان توجهی ندارند و طبیعی است که شلنگ توالت استیل راهم نشناسند!

شلنگ توالت استیل دارای دونوع فشاری و ساده است. اکنون نوبت به معرفی اجزای ساختار این شلنگ است. درون شلنگ توالت استیل لوله پلاستیکی وجود دارد که دور آن از لوله استیلی دیگری پوشیده شده است. این لوله استیلی نقش محافظ از لوله پلاستیکی را دارد طوری که مانع خراشیدگی و جابجایی لوله پلاستیکی می شود‌.

ساختار شلنگ توالت استیل

دارای یک سر پیچ که به شیر آب بسته شده و بر سر شلنگ یک آب فشان (استکانی) متصل شده است و طبیعتاً وظیفه آب پاشیدن را بر عهده دارد. همچنین دارای دو عدد واشر که در ابتدا و انتهای شلنگ توالت استیل نصب شده است.

با همه این ها میان این قطعات بعید نیست به مرور زمان رسوب شکل نگیرد! در صورت رسوب در لایه های شیر آلات می توانید با مراجعه به مطلب جرم گیری شیرآلات ، با روش های ساده و خانگی این کار آشنا شوید.

شلنگ پلاستیکی و استیلی چه تفاوت هایی باهم دارند؟

شلنگ توالت استیل دارای جذابیت و جلوه ای زیبا است که به محیط اطراف خود رنگ و هماهنگی چندان زیادی می‌دهد.

لوله بازکنی خیابان زنجان تهران در برچسب به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد. شما با تماس با لوله بازکنی زنجان برچسب به سادگی و خیال راحت می توانید گرفتگی لوله منزلتان را برطرف کنید.

البته که این دو شلنگ با توجه به جنس و کیفیتی که به شما ارائه می دهد هزینه متفاوتی را تحمیل میکند. اگر از لحاظ هزینه دنبال شلنگ قیمت مناسب تری هستید شلنگ پلاستیکی را پیشنهاد میکنیم. شلنگ های پلاستیکی در قطر های مختلف تولید می‌شود که هرچقدر قطر آن بیشتر باشد دوام بالاتری دارد.

با آنکه قیمت شلنگ توالت استیل بیشتر است اما خالی از لطف نیست بدانید که این شلنگ علاوه بر زیبایی محیط از تداوم و طول عمر بالاتری برخوردار است.

شلنگ پلاستیکی در مقایسه با شلنگ توالت استیل معایبی را شامل می شود. این نوع شلنگ بعد از مدتی استفاده تغییر  رنگ می دهد و به رنگ زرد در می آید در ادامه کم کم سفت می شود که در نتیجه حالت انعطافی آن از بین می رود و در اثر کمی فشار و خم شدن می‌شکند.

هنگام خرید شیرآلات(شلنگ توالت استیل) باید به چه نکاتی اهمیت دهیم؟

۱_جنس روکش استیلی آن ضد زنگ باشد تا مانند شلنگ پلاستیکی تغییر رنگ ندهد.

 ۲_محل اتصالات شلنگ توالت استیل با شیر آب از نوع برنجی باشد لذا طول عمر و مقاومت شلنگ بیشتر است.

۳_طول شلنگ بسته به فضای مورد استفاده از آن است. طوری شلنگ دستشویی پلاستیکی را خریداری کنید که مشکل کوتاهی و یا بلندی پیدا نکنید.

همانطور که گفتیم بعد از مدتی استفاده از شیر آلات در لایه های آن جرم به وجود می آید ، در لوله های فاضلاب هم در صورت ورود مواد چربی، مو و مواد زائد دیگر گرفتگی صورت میگیرد. برای استفاده از سریع ترین و تضمینی ترین خدمات رفع گرفتگی چاه فاضلاب و رفع بوی بد فاضلاب در سطح شهر تهران فقط کافی است که اسم منطقه محل سکونت خود را جست و جو کنید. مثلا اگر در نیاوران هستید، نام منطقه را در سایت برچسب جستجو کنید تا نزدیک ترین سرویس های لوله بازکنی در نیاوران را به شما معرفی کند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *