تولید کننده آجر هلندی (آجر دکوراتیو) و فروش انواع آجر نما

اطلاعاتی در رابطه با مسائل فنی، چگونگی استعلام قیمت آجر دکوراتیو و راهنمای خرید آجر هلندی (که به نام آجر دکوراتیو، آجر داخلی و آجر آنتیک نیز موسوم است) در این صفحه می توانید کسب کنید که به شرح زیر می باشد:

استعلام قیمت آجر هلندی برای نمای داخلی و خارجی (خرید مستقیم از کارخانه)

کلیه مشتریان گرامی جهت اطلاع از موجودی انبار انواع محصولات آجر هلندی و استعلام  قیمت آجر های دکوراتیو  (که به نام آجرهلندی، آجر داخلی و آجر آنتیک نیز شناخته می شود)، می توانند از طریق موارد زیر اقدام نمایند:

  • تماس با شماره ۰۹۳۵۳۱۶۷۵۴۴ (مدیر فروش)
  • تکمیل فرم مربوطه از طریق صفحه ی تماس با ما
  • برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی

تصاویر محصولات آجرنما هلندی (نمونه عکس آجر دکوراتیو کار شده در پروژه ها – نمای خارجی و داخلی)

تنوع محصولات آجر نما هلندی که با نام های آجر دکوراتیو داخلی، آجر آنتیک و آجر داخلی شناخته می شود سبب شده تا مشتریان در هنگام انتخاب با رنگ های متنوعی روبرو شوند و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. در لیست زیر نمونه عکس های محصولات تولید کننده آجر هلندی نمایش داده شده است.

آجر نما داخلی (دکوراتیو - هلندی)

آجر دکوراتیو سفید (آجر آنتیک سفید)

آجر دکواتیو سفید (آجر آنتیک سفید)، یکی از پر فروش ترین محصولات کارخانجات تولید آجر هلندی محسوب می شود.

در طراحی دکوراسیون داخلی، آجر سفید در نظر بیننده نظم و پاکیزگی ایجاد می کند. این نوع دکوراسیون می تواند در تمامی مکان ها مورد استفاده قرار گیرد. بهتر است همراه با آن از وسایل ویژه و رنگی دیگری استفاده شود. بعنوان مثال استفاده از چوب، سنگ های طبیعی با رنگ های گرم و یا استفاده از موادی همچون های گلاس و … با رنگ پس زمینه ی آجر دکوراتیو سفید، زیبایی خاصی را رقم می زند.

تولید و فروش انواع آجر دکوراتیو سفید در مشهد

به غیراز دیوارها، از این آجر نما برای دکوراسیون داخلی، ساخت پارتیشن ها، در طراحی دیوار اطراف ال سی دی (تی وی وال – TV Wall)، دکوراسیون ستون ها و آرک ها می توان استفاده کرد. *

در ادامه چند نمونه ی کار شده از آجر هلندی سفید را مشاهده می کنید:

آجر داخلی سفید با بندکشی سفیددیوارآجری - آجر نما هلندی سفیدآجرنما دکوراتیو سفید کار شده در داخل آجر داخلی (دکوراتیو) مشهد آجرنما دکوراتیو سفید - بین کابینتی - در مشهدآجر نما داخلی سفید کار شده در دیوار آرایشگاهآجر سفید - راهرو منزل - آجر آنتیک سفید

طراحی دیوار پشت تلویزیون با آجر دکوراتیو داخلی – TV Wall

شاید سوال چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب تر کنیم؟ ذهن شما را هم مشغول کرده باشد، یکی از راه های خوبی که می توانید آن را انتخاب کنید آجری کردن دیوار پشت تلویزیون است. جهت ارائه طراحی دیوار پشت تلویزیون یا  TV Wall، در این بخش به سراغ دیوارهایی که با متریال خاص آجرنما دکوراتیو کار شده اند، رفته ایم.

آجر-دکوراتیو-سفید-TV-wall

فروش - آجرنما دکوراتیو سفید - دیوار تلویزیون - تی وی والآجر دکوراتیو سفید - تی وی وال - TV wallآجر نما دکوراتیو سفید - tv wall

آجر دکوراتیو داخلی با رنگ خردلی

  • آجر هلندی خردلی روشن
  • آجر دکوراتیو با رنگ خردلی تیره

آجر-دکوراتیو-داخلی-خردلی

به کارگیری آجر داخلی خردلی به تنهایی یا کاربرد ترکیبی آن با دیگر آجرنماهای رنگی، بناها و سازه های خاص و منحصر به فردی را خلق می نماید؛ به ویژه زمانی که از ترکیب رنگ تیره و روشن در طراحی نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می گردد.

تولیدآجرنما داخلی با رنگ های مختلف در مشهد

به کارگیری آجر هلندی خردلی در صنعت ساختمان سازی، به هر خانه یا ساختمانی ظاهری خاص و متفاوتی می بخشد. آجرهای خردلی، قابلیت استفاده در هر سبک معماری را به صورت حرفه ای و چشم گیر دارند. از تولید آجر هلندی، می توان برای خلق انواع بافت ها، به صورت تک رنگ یا ترکیبی با رنگ های دیگر (استفاده از آجر رنگ روشن مرسوم تر است) در طراحی نماهای خارجی و داخلی ساختمان ها استفاده کرد.

آجرنما داخلی - هلندی - دکوراتیو خردلی در نمای خارجی با بند کشی سفید

طراحان، معماران و سازندگان ساختمانی در اکثر اوقات ترجیح می دهند که در نمای آجری، از ترکیب رنگ های تیره و روشن تر استفاده کنند و طیف مختلفی از هارمونی رنگ آجر را بکار ببرند تا آجری بودن و طبیعی بودن نما بیشتر دیده شود. امکان سفارش رنگ های ترکیبی نیز در هنگام سفارش محصولات آجر نما برای دکوراسیون داخلی و خارجی، فراهم می باشد.

آجر نما هلندی خردلی تیره با بندکشی سفید:

آجر نما هلندی خردلی تیرهآجرهلندی ترکیبی - آجر دکوراتیر روشن و آجر دکوراتیو تیرهتولید و فروش آجرنما هلندی - خردلی - در مشهد با نشان استانداردآجر نما دکواتیو - طراحی رستورانآجرنما هلندی در ستون با ترکیب رنگی خردلی-قرمزآجرنما داخلی خردلی-دیوار داخلی

آجر دکوراتیو هفت رنگ

رنگ، ظاهر داخلی و خارجی بنا را به شکلی متفاوت به مخاطب القا می کند.

به همین سبب کارخانه تولید کننده آجر هلندی با رنگ های متنوع و بخصوص تولید انواع آجر آنتیک هفت رنگ سعی کرده در طراحی منزل شما نقش مهمی داشته باشد.

آجر دکوراتیو داخلی هفت رنگ با بندکشی سفید:

آجر دکوراتیو هفت رنگ

نمای نزدیک از آجر نما هلندی هفت رنگ کار شده با بندکشی سفید:

فروش انواع آجر نما هلندیتولید کننده آجرنما داخلی هفت رنگ در مشهدآجر هلندی-هفت رنگ

آجر دکوراتیو داخلی خاکستری

همانطور که گفته شد، کاربرد آجرنما هلندی در معماری داخلی بسیار زیاد می باشد. می‌توانید با کاربرد آجر نما در ترکیب با چند متریال دیگر به فرمی برسید که بسیار زیبا و قوی عمل کند.

آجر دکوراتیو داخلی خاکستری

ترکیب آجر تیره با رنگ خاکستری بسیار جالب است. می توان در دکوراسیون داخلی فقط دیوار اصلی اتاق را با آجر نما پوشش داد و سپس دیگر عناصر را متناسب با آن انتخاب کرد. آجرهای خاکستری با نورپردازی مناسب و استفاده از عناصر دیگر در کنار آن به بهترین شکل به‌چشم می‌آید.

آجر نما هلندی با رنگ قرمز

آجرنما با رنگ قرمز از انواع دیگر آجر نما دکوراتیو، می‌تواند همه آن چیزی را که شما از آجر بعنوان جزئی از مصالح خانه انتظار دارید، مثل زیبایی و… را بصورت یک جا در اختیارتان قرار دهد و در دو طیف رنگی تیره و روشن در اختیار شما قرار می گیرد.

آجر-نما-هلندی-قرمز

آجر نما هلندی با رنگ قرمزآجرنما داخلی قرمز با بند سفید

آجرنمای هلندی قرمز، کاربردهای فراوانی دارند. از جمله این کاربردها می‌توان به استفاده از آن‌ها برای نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها، ساخت سوله‌ها و استفاده از انواع رنگ‌های تیره‌ تر آن برای ساخت بناهای تاریخی همچون ساخت موزه‌ها و مسجدها اشاره کرد.

ویژگی های آجر نما هلندی (آجر دکوراتیو داخلی)

  • دارای وزن کم و سبک
  • ویژگی آب گریزی و عدم جذب آب
  • طول عمر زیاد با ماندگاری بالا
  • مقاومت بالای آجر داخلی (دکوراتیو)
  • سهولت و آسانی در نصب و اجرا
  • امکان نصب بر روی هرگونه سطح صاف
  • ساخت و تولید در سایز و ابعاد متفاوت
  • تنوع رنگ بندی های ایده آل برای کارهای مختلف

 

آب-گریزی و عدم-جذب-آب-آجر-هلندی

مقاومت آجر داخلی (دکوراتیو): دارای مقاومت کششی و فشاری و مقاومت دمایی آن بین ۳۵ تا ۱۲۰ می باشد و آجر داخلی (دکوراتیو) دارای سختی بالا در حد سنگ طبیعی و مقاوم در برابر تابش آفتاب، حرارت، سرما، قابلیت ضد آب و گرد و غبار می باشد.

مقاومت-آجر-در-برابر-سرما و یخبندان

مقاومت-آجر-دکوراتیو

تنوع رنگ بندی های ایده آل برای کارهای مختلف: رایج ترین آجر نما هلندی انتخاب شده توسط مشتریان آجر آنتیک سفید می باشد. و بطور کلی شامل رنگ های سفید،خردلی،مشکی،خاکستری،قرمز و هفت رنگ می باشد.

تفاوت های آجر هلندی اصل و تقلبی

  • آجر هلندی تقلبی به صورت کارگاهی و با ابزار غیر استاندارد تولید می شود.
  • ضریب نفوذ آب در اینگونه محصولات تقلبی بالاست و نفوذ آب به درون آن باعث یخ زدگی و ترکیدگی آجر و علاوه بر این باعث شوره زدن و کثیفی سطح آجر می شود. به عبارت دیگر، سیل نبودن سطح آجر، باعث بروز مشکلات مذکور می شود. در حالی که  سطح آجرهای استاندارد را با استفاده از مواد نانو سیل می کنند.
  • در آجرهای تقلبی، از رنگ های ارزان قیمت و کم کیفیت استفاده می شود. به همین دلیل رنگ این آجرها بشدت آسیب پذیر است و هنگام بارش باران، رنگ از آجر جدا شده و روی سطح نما حرکت می کند.
  • کم بودن قیمت آجر های تقلبی باعث وسوسه شدن مشتری می شود.
  • تولید کننده آجر هلندی کم سابقه با تولید آجر های غیر استاندارد، دفتر فروش ندارند.
  • یکی از بهترین روش ها برای شناسایی کیفیت محصولات آجری، این است که از نمونه پروژه های اجرا شده با آن محصولات، بازدید کنید و البته در این بین هر چه از مدت زمان اجرای کار نمای پروژه بیشتر گذشته باشد، بهتر می توان راجع به کیفیت آن قضاوت کرد. نکته مهم اینکه حتما توجه کنید که حتما یک فصل بارندگی از زمان اجرای نمای آن پروژه گذشته باشد تا اگر مشکلی بدلیل بارش باران و نفوذ آب و خاک در بدنه ی آجر رخ داده باشد، قابل مشاهده باشد.
  • آجر های تقلبی به دلیل عدم چسبندگی مناسب با سیمان و ملات از دیوار جدا شده و از نما سقوط میکند.

انواع کاربرد آجر دکوراتیو (آجر داخلی – آجر هلندی – آجر آنتیک سفید)

  1. استفاده از آجرنما دکوراتیو در دیوار داخلی ساختمان
  2. کاربرد آجر هلندی در دیوار بیرونی (نمای خارجی) بنا

کاربرد-آجر-دکوراتیو-(آجر-داخلی---آجر-هلندی---آجر-آنتیک-سفید)

آجر آنتیک (آجر دکوراتیو داخلی) در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی کاربرد زیادی دارد که به سبب ویژگی های زیر می باشد:

  • صاف نبودن سطح آجر هلندی
  • دو رنگ بودن سطح آجر نما داخلی

جهت کاربرد آجر هلندی در نمای بیرونی، روی سطوح آن را نانو زده تا در برابر بارندگی و گردوغبار استحکام و دوام  بیشتری داشته باشد.

خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید کننده آجر دکوراتیو (فروش آجر آنتیک)

باتوجه به اینکه آجر یکی از محصولات متداول در ساخت نما و یا اجزای ساختمان می باشد، شما میتوانید با خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولیدی آجر نما که در سایت ajornama.com معرفی می شوند، انواع آجرنما هلندی (آجر دکوراتیو) و سایر محصولات آجری را خریداری نموده و به این ترتیب هزینه واسطه گری را کاسته و از این طریق بخش قابل توجهی از قیمت مصالح ساختمانی خود را کاهش دهید.

آجرنما هلندی

گروه کارخانجات ما با ۵۰ سال سابقه در تولید انواع آجر نما توانسته است با استفاده از تکنولوژی بروز، آجرنما های زیبا متنوع و با کیفیت را تولید نماید تا علاوه بر رفع نیاز داخلی، بتواند نیاز صادرکنندگان عزیز را برآورده نماید.

کیفیت و تنوع محصولات و داشتن محصولات استاندارد، سبب شده تا درصد رضایت مندی مشتریان از محصولات کارخانجات درحد بالایی قرار داشته باشد.

مراکز فروش:

آجر هلندی مشهد (داخلی – دکوراتیو)

آجر هلندی مشهد بعنوان رایج ترین و محبوب ترین نوع آجر دکوراتیو داخلی برای نماهای خاص و لاکچری شناخته می شود که امکان خرید مستقیم و استعلام قیمت آجر نمای هلندی در مشهد از طریق این سایت میسر است.

دفتر فروش آجر دکوراتیو و آجر هلندی مشهد: مجتمع تجاری برجیس
شماره تماس مدیر فروش: ۰۹۳۵۳۱۶۷۵۴۴

آجر دکوراتیو تهران (آجر هلندي – آجر داخلی)

مرکز فروش آجر نما در تهران: از طریق این سایت می توانید از هر جای کشور برای مصارف داخلی و یا همچنین برای مقاصد صادراتی، نسبت به استعلام قیمت آجر دکوراتیو سفید، سفارش و خرید انواع مختلف آجر نما به قیمت های مناسب درب کارخانه اقدام نمایید.

همچنین امکان مراجعه ی مستقیم شما به دفاتر نمایندگی محصولات آجر نما هوبر ممکن می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۳۱۶۷۵۴۴ تماس حاصل نمایید.

دفتر فروش آجر نما دکوراتیو داخلی تهران: خیابان شیراز

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *