آموزش بهترین روشهای بیرون آوردن اشیا قیمتی مثل طلا و گوشی از درون چاه ها مثل چاه توالت

روش بیرون آوردن شی ها قیمتی اعم از طلا جواهرات , تلفن موبایل , کارت عابر بانک و … از چاه فاضلاب سرویس بهداشتی ایرانی و توالت فرنگی را تمامی ما اهل ایران ها می بایست یاد بگیریم . به دلیل آن که برای همگی ما پیش آمده که اشیاء قیمتی از جیب یا این که دستمان به داخل چاه فاضلاب افتاده و برای خارج کردن آن مبتلا سردرگمی شده ایم .

روش بیرون آوردن اشیا قیمتی از چاه

شایسته ترین روشی که شرکت لوله بازکنی تهران به شما سفارش می نماید استفاده از دستگاه گیره فاضلابی است که شما می‌توانید آن را از ابزار فروشی ها تنظیم فرمائید . این دستگاه از متاع فلز انعطاف پذیر درست شده و با دقت به طول بیشتراز یک متری که دارااست می‌تواند اگر که شی ها شما قابل رویت باشد به شما یاری دهد تا آن را از درون فاضلاب یا این که سیفون خارج کنید .

روش بیرون آوردن اشیا قیمتی از چاه

راه های متعدد دیگری هم برای در آوردن شی ءها از چاه موجود است اما عمدتا اشخاص اقدام به فرو بردن دست به درون چاه و سیفون می نمایند تا ممکن است بتوانند شیء از دست رفته را نجات دهند . که‌این کار نه تنها سبب ساز فرو رفتن بیشتر شیء می شود بلکه از نظر بهداشتی هم سلامتی شخص را به خطر می اندازد .

شایسته ترین راه این است که با نیروهای کارشناس کمپانی لوله بازکنی تهران تماس حاصل نمایید تا شی ها قیمتی شمارا با روشهای اصولی و درست از فاضلاب و سیفون بیرون نمایند . لوله کشی در گلشهر کرج فوری

همینطور میتوانید از مشاوره رایگان متخصص ها ما در این باره به کار گیری فرمائید .

دردسر حادثه‌ساز تلفن گوشی برای صاحبش

خواست موبایل را درآورد , دستش در چاه توالت گیر کرد!

جام جم سرا – گوشی مرد جوانی درون کاسه توالت به زمین خورد و دست مالک آن که قصد بیرون کردن تلفن موبایل خویش را داشت , در گلویی چاهک توالت خانه بنا شده در شهرک مسعودیه گیر به زمین خورد .

این فرد بعداز افتادن تلفن همراهش به باطن کاسه سرویس بهداشتی قصد داشت آن را خارج آورد که یک دفعه دست راستش در سوراخ دستشویی گیر کرد و دیگر بیرون نشد . اخوی او بعد از تماس با سامانه آتش نشانی و اعلام گیر کردن دست برادرش در کاسه سرویس بهداشتی , از ماموران یاری خواست .

امیر عطایی فرمانده حریق نشانان اعزامی دراین مورد اظهار کرد : مردی ۲۸ساله برای خارج آوردن تلفن موبایل خویش , دست راستش را به باطن کاسه سرویس بهداشتی خانه خویش فروبرد که لحظاتی آنگاه دست وی تا آرنج بجهت متورم شدن درکاسه سرویس بهداشتی گیر کرد و دیگرخارج نشد . حریق نشانان به دور تا به دور کاسه دستشویی را شکافتند و بعداز یک ساعت عملکرد دست این مرد را از آن بیرون کردند .

دراوردن انگشتر از دستشویی

افتادن انگشتر در دستشویی زیاد حادثه می افتد و بیرون اوردن آن برای صاحبان شی ءها قیمتی امری اصلی و اضطراری است . زمانی که انگشتر در سرویس بهداشتی اهل ایران یا این که خارجی می افتد در سیفون s نظیر دستشویی گیر می نماید . در‌این حالت بعضی اشخاص با دست مبادرت به بیرون اوردن انگشتر از چاه دستشویی می نماید . این دستور شاید باعث رفتن انگشتر یا این که شی قیمتی دیگری نظیر ساعت به دورن چاه سرویس بهداشتی شده و دیگر دسترسی به آن قابلیت پذیر نباشد . خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی دانیال قم

روش بیرون آوردن اشیا قیمتی از چاه

ساخت وسیله ای برای دراوردن انگشتر از توالت :

پشنهاد ما به شما برای دراوردن انگشتر از دستشویی ساخت وسیله ای راحت و بی هزینه هست که در اکثر موردها پاسخگو بوده است . لوله بازکنی همایونشهر شبانه روزی

ابتدا یک شی سنگین وزن نظیر یه قطعه سنگ یا این که شیشه با وزن نیم تا یک کیلو گرم پیدا نمائید . و نظیر صورت زیر یکسری سیم و ریسمان به آن متصل فرمایید
انتهای سیم را به سمت بیرون بدهید تا طلا و جواهرات و یا این که ساعت به آن گیر نماید .
آن‌گاه آن را به دورن چاه دستشویی بفرسید و استارت به چرخاندن آن فرمایید و با کمی و اعتنا و گذاشتن وقت شی یا این که طلای متبوع را از سرویس بهداشتی خارج بیاورید .
درصورتی که غالب به دراوردن شی متبوع از سرویس بهداشتی نشدید خوب تر است با یک کارشناس در کمپانی لوله بازکنی تماس گرفته و از آن‌ها مشاوره بگیرید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *